Dear God

Alltså, jag har på fullaste allvar, aldrig blivit så lycklig som när jag insåg att jag inte hade ändrat radavståndet i min text, gjorde det och hade då skrivit mer än tillräckligt och kunde därmed stryka några av alla de meningslösa utfyllnadsmeningar av noll värde jag klämt ut för att fylla pappret. Tack gud!! Eller ja, nån i alla fall, mig själv kanske? Ja, tack Karolin för att du var glömsk! Yes! Nu återstår endast två frågor fördelade på ca 2,5 sidor så kan jag lämna in den här skiten sen. Det kommer dock inte bli lätt och känns som att chansen för ett U är ganska övervägande, men det tar jag då känner jag ;)


Kommentarer
Olle

TA INGEN SKIT! Och inget U för den delen heller.

Svar: Haha, vad hände där? ;)
Karolin

2014-03-27 @ 23:21:55
URL: http://olledolle.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0