Blöööö

Segaste jävla helgen ever, har inte gjort ett skit. Och inte skrev jag färdigt rapporten i fredags heller, så sämst är jag. Don't know why, det bara blev så. Börjar gå ner mig i negativitet och så vidare igen och det suger! -.-
   Mycket är på grund av att jag deppar över att jag inte kommer lyckas skaffa nåt sommarjobb i år heller, vilket betyder oändligt långa dagar på landet utan nåt att göra. Yaaaaay! Jag har fortfarande mina förhoppningar om att detta kommer bli en lika awesome sommar som förra året, men det kan ju vara bra att vara lite realistisk ibland också kanske.
   Nej, just nu leker inte riktigt livet och saker går liksom inte riktigt som jag tänkt mig och jag är sjukt sällskapssjuk (lol) men missade naturligtvis när Johanna, Gerry och Hilma var här eftersom jag var och tränade då. Nu ska jag äta glass och tycka synd om mig själv, tihi. Imorrn kommer dock min nya jacka och det, det är sjuukt nice! ;) Så vida den passar, det vill säga... Aja, ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0