-.-

Åååh, jag orkar inte mitt liv just nu!
   Fick min jacka idag. För det första var dragkedjan inte orange utan korall/rosa = inte vad jag hade tänkt mig, för det andra var den naturligtvis för tight. Orkar inteeee.
   Har spenderat ännu en dag med att inte göra något vettigt alls, har fortfarande inte tvättat mitt äckliga hår, nu har det gått en vecka. Usch!
   Ger efter för min lathet hela tiden och ligger i sängen istället för att plugga. Fattar inte hur det blev så här. Allt var ju så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0