Noooooooooooooo.....

...Inte måndag igen, please? Jag vill inteeeee!! Tycker det har varit lite för många veckor i rad då jag har känt att det är alldeles för många saker jag verkligen skulle vilja slippa. Men har ju en rätt så fabulös vecka i Köpenhamn att jämföra med, vilket förstås gör att allt annat bleknar i jämförelse. (Nej, jag har inte släppt resan än och vardagen känns fortfarande grå, but can you blame me? Seriously?).
   Haft en mysig ledighet dock, så ska väl inte klaga egentligen, men när jag tänker på att det är praktik och diverse examinationer och så vidare som gäller under veckan som kommer så känner jag bara hur den panikartade skoltröttheten växer. Jag behöver sommarlov! NU. Det värsta av allt är ju att jag som sagt är 100% säker på att min uppsats inte blir godkänd vilket innebär ännu mera plugg och ännu mindre sommarlov. Skjut mig...
   Nej, men på riktigt så kan jag väl säga som så att jag tror att jag kommer kunna slappna av lite efter onsdag då en del av de värsta jobbigheterna är överstökade. Efter det tror jag allt kommer att kännas bättre. Så tummen upp för det! Nu måste jag äta, puss på er, hoppas ni är mindre negativa än jag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0