Hej

Här kommer 5 anledningar till att fredag den 13 juni inte var en otursdag för mig:
* Jag plankade hela vägen till och från praktiken utan att bli ertappad (Jag lämnade kvar mitt spårvagnskort när jag gick av spårvagnen för några dagar sen och har inte lust att köpa ett nytt just nu :P)
* Jag fick paket och ett fint kort på praktiken som tack för den här tiden
* Samtliga praktikperioder för både år 1 och 2 är nu godkända
* Vi hade hoppning på ridlektionen och det gick jättebra
* Jag fick sommarlov (förutsatt att uppsatsen och opponeringen blir godkända, men det tar vi på måndag...)
 
Idag är det lördag och jag har det bra. Beställde just 3 st "Playsuits" på Nelly. Tänker att jag säkert ändå kommer vilja skicka tillbaka minst 1 av dem, så lika bra att beställa flera på en gång ;) Jaha, man kanske skulle ta och ge sig ut i det fina vädret? Kanske var dumt av mig att inte följa med till landet egentligen. Aja, gjort är gjort. Ha det bra hörrni! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0