Här var det tyst...

... Men det är ju inte direkt så ovanligt ;) Tystnaden beror helt enkelt på att det inte finns så mycket värt att rapportera för tillfället. Jag chillar och spelar massor med olika datorspel från min barndom och dör nostalgidöden ^^ På måndag blir det troligtvis en sväng till Liseberg med Camilla och eventuellt också mamma, Johanna och Hilma. Men vi får se hur det blir. Eller a, Camilla och jag åker oavsett vad, men vi får se om vi får sällskap eller ej. Nu ska jag börja packa ner mitt rum lite smått. Spännande... Vi får tillgång till lägenheten på tisdag, sen får vi se när vi flyttar in på riktigt. Blev mycket "vi får se" nu, haha. Aja, ni får ha det fint, så återkommer jag när jag har mer att berätta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0