Tisdag

Alltså, jag fattar inte tjafset om "jag är den starkaste spelaren" "den och den är starka spelare" blabla. Jag förstår inte hur de tänker, man är väl bara "stark" så länge man har någon att stå med, den dagen man står utan partner åker man ut punkt slut. Och jeppe, du kan bara hålla käften. Det enda som krävdes för att peta ut dig var en fjantig deckarvecka, så kan du tjata om att du är den starkaste hur mycket du vill! -.- (Jag vet att han är tillbaka nu, men ni fattar vad jag menar :P).
   Idag har jag läst typ 250 sidor kurslitteratur eller nåt och resterande tid har spenderats framför diverse skärmar så mina ögon gör typ ont av all ansträngning x) Ge mig mina glasögon nu, typ. Känner att det kommer bli väldigt skönt sen när jag får dem faktiskt. Sen att jag inte tycker att jag passar särskilt bra i det är en annan poäng.. Nej, nu måste jag sova, puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0