Therapy

Yo! Idag har varit världen softaste dag! Så himla passande att inte ha någonstans att gå när det är sånt skitväder som det var tidigare idag. Jag har gjort två olika konton på Steam idag bara för att kunna spela demon på Audiosurf två gånger, haha. Åh, vad jag älskar det spelet! Hade jag en egen dator skulle jag köpa det direkt alltså. Så här ser det ut:
Var övertygad om att det skulle vara kul redan första gången jag såg en video på det och det är till och med roligare än jag trodde det skulle vara. Försökte hitta något liknande till mobilen, men det ena jag hittade var tråkigt och det andra hittade inte all min musik och jag förstår inte riktigt hur det funkar, så det sög lite det med, haha.
   Nog babblat om ännu en av mina berömda besattheter, nu kan vi istället prata om... Eh... Nahe, jag fick ingen annan idé. 109 dagar kvar till Eurovision idag, yaaaay! ;D See you later dear alligators!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0