Onsdag

En dag kvar till tentan, och jag känner mig fortfarande lugn, tror jag har drabbats av lite storhetsvansinne och bara antar att det kommer gå bra bara för att 90% av tidigare examinationer gått bra vid första försöket. Man måste fortfarande kämpa för att lyckas, det går inte av sig självt, vet du.
   Ibland har jag så sjukt dålig fantasi när det kommer till musik att jag lyssnar på samma låtar flera gånger i rad för att jag inte kommer på något annat, men känner ett stort behov av att lyssna på något. Idag är det några utvalda favoriter från Melodifestivalen 2005 som går på repeat. En grej som är lite konstig är att det är en låt med BWO där som jag trodde var samma som jag har på min spotify-lista, men det var ju inte alls samma? So weird, jag var helt övertygad om det. Men det är väl rätt uppenbart att "Gone" och "You're Not Alone" inte är samma låt iof, haha. Nu undrar jag bara vad "You're Not Alone" är för låt... Har den ens vart med i Melodifestivalen? Aja, den är bra i alla fall, så det är väl skitsamma egentligen.
   Det blev ingen synundersökning igår, orkade inte, haha. Tänkte ta det imorrn efter tentan istället. Nu bara för att jag har bestämt mig för att göra det, så lägger jag märke till alla synproblem jag har extra mycket, och mina ögon känns trötta för jämnan. Såna där saker är så komiska.
    Ok, lite PH-snack igen då. Läste på "Transsylvias" blogg att han inte var ute efter någon romans, så där grusades mina förhoppningar ;) Dock kom det ju in en tjej som var bi igår, så det kanske kan bli lite gay romance ändå, trots allt, vem vet?
   Till slut måste jag bara återigen få uttrycka lyckan över att sitta igenom en 2 timmars finsk Idrottsgala för att sedan få se det bästa "My Heart Is Refusing Me"-performancet ever! <3 Tur att jag hade saker att göra under tiden så jag inte behövde lyssna på det finska babblet så mycket. Som till exempel att vara med i Östgötatrafikens tävling för att vinna biljetten till Mellodeltävlingen i Linköping. Min motivering var riktigt epic om jag får säga det själv ;) Nån som är spekulant på en av de fyra biljetterna om jag vinner eller? ;D Annars kan ni ju gå in och tävla själva också såklart! (Y) PÖSS!


Kommentarer
Sofie

Jaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Yaaaaaay! :D
Karolin

2014-01-16 @ 22:22:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0