Mööööh

Frustrationen som uppstår när WiFi inte funkar, trots att det står att det är fixat nu. FU idiot! I-landsbarnet behöver WiFi för att kunna leka med sin telefon här, fixa det kanske?!
Rösten i mitt huvud: En alternativ lösning är ju annars att du fortsätter tentaplugga istället, men det visste du väl redan?
Jag: Men ååååh! -.- LÅT MIG VA!
(Jag och min hjärna har lite utav en förälder vs tonårsbarn-relation till varandra ;) )
Om ni undrar hur jag kan skriva blogginlägg utan WiFi så är det för att jag använder ett annat på datorn än på telefonen. Egentligen är jag klar med det jag skulle göra i skolan och kan åka hem nu, men where's the fun in that, liksom, då får man ju inte klaga en massa?
   Idag ska jag plugga vidare, sen tänkte jag dra till stan och bl.a. göra synundersökning. Blä, jag vill verkligen inte ha glasögon, men behöver man så behöver man, I guess... Ikväll så är det också dags för årets första kör! It will be fun.
   Alltså, åååh, kan vi bara diskutera det faktum att det kom in en transa i Paradise Hotel igår? :D Jag hoppas det blir lite gay romance nu, skulle vara rätt uppfriskande om jag får säga det själv! Jag är alldeles för förtjust i det där skitprogrammet för mitt eget bästa, haha. Man får ju erkänna att de har lyckats, de där Tv3.
   Nej, hörni, nu ska jag röra på fläsket. See yaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0