Halloj

9 dagar har gått av det nya året och jag har inte bloggat någonting, dåligt, dåligt. Har man inte lust så har man inte, helt enkelt. Onödigt att skriva när man egentligen inte vill som jag gör ibland. Blir bara väldigt konstiga inlägg då!
   Just nu sitter jag i mitt andra hem, skolans bibliotek, och läser vetenskapliga artiklar om taluppfattning, som jag sedan ska skriva en text om. Någon som är förvånad över att jag har kommit igång i sista minuten eller? Dock är det faktiskt mer än 24 timmar kvar till deadline, så det är ändå rätt bra jobbat, tycker jag, haha. Det löser sig!
   Idag fick jag bekräftelse på att senaste praktiken blev godkänd, då betyget kom in på studentportalen. Gött! Var lite orolig för att kursansvariga skulle börja bjäbba över något även om min handledare tyckte att jag var godkänd. Men nej, inte den här gången!
   Om 45 dagar fyller jag 22 år och blir gammal kärring ;) Nejdå, men ibland känner jag mig verkligen så extremt gammal. Helt sjukt egentligen, men, ja, så är det, haha. Och om förmodligen mindre än 45 dagar föds Klump! Längtar! :D Så himla kul är det. Jag och systrarna var på stan innan vi skulle på bio i mellandagarna och då köpte vi lite kläder till Klump och så hade mamma köpt lite grejer för några dagar sen och det är så kul, för bara för att ingen vet könet så köper typ alla beiga kläder xD Om jag visste att det var en kille skulle jag lätt ha köpt rosa kläder till honom, bara för att, om det inte var för det faktumet att jag verkligen inte tycker om rosa kläder och därmed inte skulle köpa det vare sig det är en tjej eller kille, men det är en annan historia!.
   Aja, back to my reading!
(Alltså, haha, blev inte det här också ett konstigt inlägg nu eller? :P)


Kommentarer
Olle

Hurra - mer rosa åt folket! :D (om du nu hade gillat rosa...)

Svar: Yay, en kommentar! :D haha, ja, mer rosa till folk som inte är jag, tihi :D
Karolin

2014-01-10 @ 14:43:18
URL: http://olledolle.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0