Atlas

Tjena snyggingar, kommer ni hit ofta eller? ;*
   Idag har jag pluggat, lyssnat på musik och spelat candy crush. Och så har jag också råkat börja fundera lite såklart. Även om jag känner mig positiv till livet nu och det känns som att jag har börjat lära mig att ha rätt inställning och så vidare, så betyder inte det att jag är perfekt än ;) Men det kommer. Har vissa beteenden jag borde sluta med, men det är inte alltid så lätt att bryta sina vanor, så det får väl ta den tid det tar helt enkelt.
   Ikväll ska jag, Camilla, Emma och någon ännu okänd person spela badminton, det ska bli sjukt kul, älskar badminton! Den enda sporten i universum som jag faktiskt är bra på. Om jag får säga det själv åtminstone, tihi. Ah, ok, ridningen går väl inte heller dåligt, precis. I fredags när jag skulle läsa på listan vilken häst jag skulle ha så satt det en post it-lapp där också som det stod "Nasse måste ridas barbacka pga skav.". Jag ba: "Jag kommer ha Nasse". Svar ja. Jag var tvungen att rida barbacka. Men, det gick faktiskt jättebra! Jag struntade i galoppen, men annars så. Barbacka är när man rider utan sadel, så ni vet ;)
   Nu ska vi äta, så puss och kram, until next time!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0