Amen tjeeena

Tentan imorse gick bra! (Tror jag iaf). Det höll dock på att bli en riktig let's-lie-on-the-floor-and-cry-our-eyes-out när jag fick panik-hjärnsläpp på inte en, utan FYRA uppgifter. Dessutom valde mitt stift detta underbara tillfälle att ta slut. Men allting löste sig till slut och jag gick nöjd därifrån.
   Efter dessa två intensiva timmar (rätt imponerad att jag hann gå igenom allt det där på så "kort" tid ändå :P) gick jag mot stan och bokade tid för synundersökning och shoppade på Stadium. Johanna bjöd mig och mamma på lunch hemma hos henne och lite senare kom även Camilla. Trevligt, trevligt.
   Senare på eftermiddagen fick jag reda på att jag blev godkänd på hemtentan som lämnades in innan jul. Thank the great frog for that, typ. Hade blivit rejält nedslagen om jag hade behövt göra om den skiten. Nu hoppas vi bara på positivt resultat på inlämningen från förra veckan också, så blir allt fett nice! ;)
   Japp, så nu är det ju helg för mig dårå. Så imorrn kan jag slöa med gott samvete. Övriga dagar denna veckan har jag slöat med dåligt samvete. Viss skillnad, haha. Ikväll skulle Camilla, jag och Emma springa, men Camilla verkar inte vara hemma så vet inte om det blir något med det. Den som lever får se, helt enkelt.
   Update: Under tiden jag skrev detta inlägg var Camilla och Emma ute och sprang själva. Camilla hade "väntat på mig" efter juniorerna men sen drog de ändå, en kvart innan jag kom hem. Öh, glömt bort att vi lever 2014 och det finns mobiler man kan ringa/smsa till eller? Jag var ju superpeppad på att springa idag ju :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0