Palladio

Haha, hur kul är det inte att min officiella bloggpaus var kortare än den jag har haft nu? Aja, så kan det gå!
   Haft en underbart fin vecka i Tänndalen med lots of fint folk i alla fall! Åkt massor med skidor och gjort ett antal mer eller mindre snygga vurpor. Största blåmärket erhöll jag dock under en av lekkvällarna, haha. Bästa var nog ändå när jag kraschade in i staketet nedanför barnbacken sista dagen för att jag hade fått upp för hög fart och inte kunde stanna xD Hyfsat pinsamt... Roligaste var när jag upptäckte att jag hade hamnat fel och därför lägger mig ner för att stoppa. Tänker sedan att jag ska ta av mig skidorna och gå tillbaka till rätt ställe. Vad händer? Helt plötsligt hamnar jag på ett isigt ställe och börja glida nerför backen, utan både stavar och skidor. Kan inte göra något för att stanna, jag bara fortsätter glida. Snacka om att jag och Agnes höll på att garva ihjäl oss. Till slut stannade jag iaf och en norrman kommer åkande med mina skidor och stavar. "Det har hänt oss alla" sa han. Tvivlar på sanningshalten i detta påstående, men visst, om du säger det så x)
   Idag fyller jag år och imorrn har jag praktik i två veckor framöver. Blandade känslor inför det, men det får gå. På torsdag är det även farmors begravning, kommer förstås inte bli så roligt...
   Ingen Klump ännu heller. Längtar! Aja, senast 2 mars blir det i alla fall, så det är bara att längta vidare ;) Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0