Helluuu

Hoppas inte att ni har saknat mig allt för mycket? Nej, trodde inte det heller, så all is well ;)
   Min sommar har varit bra. Inte lika händelserik som förra, och kanske inte riktigt lika "top notch", men den har varit tillräckligt bra för mig. Jag har gått igenom en hel radda med gamla datorspel (vissa som är över 15 år gamla och funkat prima på min dator. Sims 2, mina evil eyes är riktade mot dig *hmpf*). Det har varit helt awesome måste jag säga. Stör mig något fruktansvärt på att jag inte lyckats få den sista guldälgen på Kaspar i Nudådalen, men jaja, man kan inte få allt, antar jag.
   Varit på Harry Potter: The Exhibition och Liseberg. Annars har jag bara varit hemma/på landet. Reaktionen när vi kom in på Liseberg och såg nya berg- och dalbanan Helix var "OMG, vågar vi ens åka den där?", reaktionen efteråt "Var det här allt? Den var ju nästan tråkig till och med." Dock var det mycket bättre andra gången när vi satt längre bak! :)
   Lite grillfester och biobesök har också hunnits med. Och Öland också, höll jag på att glömma, dåligt minne? Jag upprepar samma sak som jag sa förra året, älskar Öland så himla mycket! Ska lätt ha sommarställe där när jag blir stor ;)
   Nu har det ju då blivit augusti om ni inte hade märkt det. Snart dags för skola. Men ser faktiskt fram emot det lite grann, vilket känns jävligt skönt, för jag orkar inte ha ångest över det mer. Ska bli kul att flytta in i lägenheten ordentligt också. Är en del grejer kvar att fixa innan dess, såklart. Ska bli så himla skönt att inte behöva stå till svars inför pappa hela tiden om allt och ingenting. Nu är det jag och mina beslut som gäller, så får andra tycka vad de vill om det ;) Eller nåt, haha.
   Ska försöka bättra mig med bloggandet nu framöver, är tanken i alla fall, men vi får se hur det går! Puss på er, nu har jag lite viktigare saker att fixa med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0