Yo-hoo

Mamma och pappa har bokat en resa första veckan i maj, vilket betyder FF, vilket nu gör att jag längtar helt galet mycket till att april ska ta slut och alla roligheter börjar! ;) Idag är tanken att jag ska skriva min praktikrapport som jag ju inte lämnade in sist, hittills går det inget bra alls, haha, men jag ska sätta igång snart. Tänker definitivt inte missa det här inlämningstillfället också, hur ska jag då kunna njuta av ledighet och Danmarksresa och allt vad det nu är med gott samvete?
   Igår när pappa skulle bada så upptäckte han att vattnet som kom ur kranen var brunt. Uäk! Så nu är jag helt paranoid över att jag ska bli magsjuk av det där äckliga vattnet eftersom jag drack massor av det igår. Vet dock inte om det var så redan då, så det är säkert lugnt. Vet inte ens om det är något farligt eller vad det är överhuvudtaget, men det såg inte trevligt ut i alla fall.
   Nej, men nu så vill jag gärna att det ska bli maj och att jag ska bli klar med den här dumma rapporten så vi får ses senare helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0