Tjena kexet, står du här o smular?

Tjaaaa!
   Fick tillbaka resultatet på den äckliga hemtentan jag skrev för några veckor sedan och jag fick VG! Hur kommer det sig att alltid när jag tycker att jag varit totalt ute och cyklat och skrivit jättedåligt så går det bättre än vanligt sen? xD
   Jao, nu har jag då hört alla låtar som kommer tävla i semifinal 1 och det är ingen underdrift att detta är ett ballad-år. Själv har jag alltid varit en sucker för Balkanballader, så min röst i gårdagens program går till Montenegro! ;) Men var flera jag gillade både nu och i förra programmet, så det känns lovande!
   Målade också svenska flaggor på naglarna igår, alla utom tummarna blev skitfula, men ja, så kan det gå! Detta gjorde jag endast för att kunna vara med i Instagramtävlingen "MyEurovisionFlag", hoppas på att vinna lite nice merch, men lär väl inte bli en av de lyckliga *suck* ;)
   Nej, men det var lite random snack från mig, nu ska jag iväg och käka med kören som ett sista farväl av vår körledare. Så ni får ha det så bra hörrni! 20 dagar kvar! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0