Taggeli-tagg-tagg

Idag har jag plockat ihop biljetter, tågbiljetter, hotellbokningspapper och guide hur man tar sig till arenan och lagt i en plastficka så där snyggt och prydligt som den ansvarstagande vuxna person jag är *host*, inför resan till le Dänmark! Det är så jobbigt att det är hela 5 veckor kvar tills vi åker, för min pepp håller redan på att gå över styr. Jag kommer vara helt jävla outhärdlig när det väl är dags, sorry, men that's the truth ;) Övertaggaaad! ^^ Väldans tur att jag har "Inför Eurovision Song Contest" att se fram emot varje fredag annars skulle jag nog typ spricka eller nåt. Den som kom på att lägga det programmet på fredagar är ju fan kung, alltså! Annars brukar det ju vara på vanliga veckodagar och det är ju inte alls lika kul, am I right?
   Annars har denna dag varit en vanlig skoldag, som dock kändes väldigt lång, det kändes som att klockan var typ 4 när det var lunch eller nåt, jättekonstigt. Men det var ändå inte någon särskilt ansträngande dag och vi i arbetsgruppen hjälptes åt att reda ut en del oklara begrepp i litteraturen vilket var jäkligt nice! Eftermiddagen/kvällen har sedan bjudit på lite rundpingis. Pingis och badminton är de enda två sporterna jag står ut med och som jag är någorlunda hyfsad på. Om man nu inte räknar ridning som en sport, och det gör man väl egentligen, så ok då, det finns tre sporter som jag behärskar! Yay! ;D (På amatörnivå dock, märk väl!)
   Jao, ikväll blir det Top Model Sverige och imorgon blir det ledigt igen, mohihi. Schlappi schlappi! ^.^ Ha det bra, hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0