Star Stable

Idag gick jag 10 år tillbaka i tiden och bejakade barnet i mig genom att ladda ner ett World of Warcraft för hästtjejer. Precis som WoW förutom att uppdragen går ut på att rida runt och hjälpa folk och ta hand om sin häst och stall, typ. Fett kul! ^^ Nu har jag dock gjort alla uppdrag för idag så måste vänta till imorrn om jag ska spela mer. Suck... ;) Varför fanns inte det när jag var 12 för? Eller kanske ännu mer relevant, varför är jag så jävla gammal för? :'(
   Nej, men i vilket fall som helst så är det det som jag har spenderat min förmiddag med. Snart ska jag äta och sedan ska jag slappa vidare. Ikväll är det som sagt mitt favvo-program på TV. Woop woop! Så jao, inte så mycket att klaga på precis. Och så ska jag rätta ett fel ifrån förra inlägget, det är ju inte 5 utan fyra veckor kvar! Fel av mig... Till och med snart 3, hihi ;) Crazy times! See you later dudes and dudettes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0