Feel Good Inc

Tjaaaa!
   Haft en fin helg med Kyle XY, godis, glass, långa promenader i solen, Hilma-mys och så vidare! :) Idag ska jag ringa två samtal och ha en workshop i skolan 15-17. Chill.
   Skummade igenom schemat över Eurovision-veckan och såg att Sanna Nielsen uppträder i Eurovision Village den dagen vi åker hem. Det var ju lite synd :P Men så kan det gå! Längtar så sjukt mycket till onsdag och framåt. Idag och imorrn känns bara som nödvändigt ont innan allt det roliga drar igång! *tihi* 
   Samtidigt vet jag att det inte är bra att längta allt för mycket eftersom det lätt leder till att man antingen blir besviken för att det inte lever upp till ens förväntningar eller till att man mår jättedåligt när det är över för då har man liksom inget att se fram emot längre. Men det är kul att längta också! Och lite svårt att stoppa en känsla som byggts upp under hela 6 månader, haha. Får väl helt enkelt skaffa något nytt att se fram emot efter det. Har dock svårt att låta bli att tänka på att jag ska lyckas skriva en lång, skitjobbig uppsats innan jag får sommarlov. Och kombinera det med komplettering av redovisningen jag missar när vi är i Danmark. Och sen två veckors om-VFU i juni ovanpå det.
   Äsch, nu ska vi inte vara så himla negativa! Allt kommer bli awesome och jag är bäst och kommer klara det lätt som en plätt! ^^
   Crap. Ringde för att säga upp mitt mobila bredband på 3 (som jag skaffade åt pappa men som han inte använder längre). Självklart vill de ju att jag ska fortsätta vara kund så de gav mig ett erbjudande att jag skulle få en iPad mini med Internet och allt vad det nu var och det skulle då kosta 249 kr i månaden. Jag tycker iof att det låter lite dyrt men samtidigt har ju funderat på att skaffa en dator/surfplatta i och med att jag inte har någon egen till när jag flyttar hemifrån sen. Jag vet inte, vad tycker ni? Låter det bra eller? x) Sa att jag skulle fundera på saken. Vill egentligen hellre ha en vanlig iPad om något och tycker som sagt det låter lite dyrt, men vad fan vet jag? Suck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0