Den som väntar på något gott...

Ända sedan i måndags har jag varit inne och kollat min mail stup i kvarten för att kolla om jag fått svar om biljetterna, vilket jag inte har, trots att jag säkert fick över 20 mail under dagen igår. Vet inte vad som hände där riktigt. Men som sagt, I'm still waiting... Nu lär jag ju få vänta minst till måndag i alla fall. Men det gör inget, för ikväll är det inför eurovision, är så sjuukt excited! Ser speciellt fram emot Armenien, som är bettingbolagens favorit just nu. Tvivlar på att den kommer vara något att ha dock, haha ;) I eurovision-gruppen jag är med i på Facebook har dock Storbritannien precis tagit ledningen över Sverige, som varit etta sedan omröstningen startade, så den ska också bli kul att höra, men det dröjer några veckor. Spännande, spännande, kan knappt bärga mig tills vi åker till Danmark alltså! Speciellt nu när det verkar som vi har en riktigt jobbig sista kurs framför oss innan det blir sommarlov. Bevare mig väl! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0