22 april

Ibland blir jag så trött på mig själv och de här fixa idéerna som dyker upp i mitt huvud titt som tätt och vägrar lämna mig ifred. Den senaste är idén om att jag vill prova nagelpiercing. Man borrar ett hål i nageln med en speciell nagelborr och så sätter man ett piercingsmycke i hålet. Typ. Dock var jag inte riktigt medveten om att det var så komplicerat när jag fick idén. Jag ville ju liksom bara prova för skojs skull. Inte behöva köpa en borr och hålla på. Den var iof inte så dyr men jag kanske tycker att det är skitfult sen när jag provar så har jag köpt den helt i onödan liksom? Haha xD Såna problem man kan ha alltså... Nej, men antagligen försvinner väl den där idén ur mitt huvud snart så kan jag börja fokusera på något vettigare ;)
   Varför känns det som att jag har bränt mig i ansiktet fast jag knappt har varit ute idag? Och varför tycker jag att det känns så spektakulärt att gå omkring i "bara linne" fast det är 22 april och jag typ spenderade hela helgen 8-9 mars rännandes omkring i just linne? Don't understand my thoughts sometimes x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0