1 april

Suck. Har ont/är stel i nacken, och det går ju liksom aldrig över! Haft det sen i lördags typ. Priset för att man inte sitter särskilt ergonomiskt och skriver hemtentor, I guess. Jag har insett att jag kommer vara lika skröplig som en genomsnittlig 90-åring redan vid typ 40, haha. Och ha lika dålig hörsel. Måste, måste, måste sluta lyssna på musik på för hög volym. Men jag vill inte. Oh, the i-landsproblems of a 22-year-old Swede... LOL.
   Jag har blivit april-lurad idag i alla fall. Utanför Ica Strömmen stod det att de på grund av ökat antal kunder skulle införa högerregel samt blixtlåsprincipen vid salladsbaren. Jag köpte det helt och hållet tills jag en rätt lång stund senare insåg vad det var för dag idag. Gick till Ica innan jag skulle hem från skolan för att köpa med mig en nudelbägare hem, som jag var så sjukt sugen på. Dock var klockan bara 10.30 då och de kommer tydligen inte förrän klockan 11, så det blev en påse gott och blandat istället och så promenerade jag hem istället för att ta spårvagnen. Dutti! ^.^
   Har ni sett Facebooks nya design eller? Alltså, garvar ihjäl mig så ful och barnslig den är! Menmen, det är väl lugnt ;)
   Nu är det snart dags för some Choir Practice! Si, voila. Nej, men puss, ha det fint och så vidare!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0