Hungerbarn

Provar nya matrutiner den här veckan. Inget godis och mat och mellanmål på "fasta" tider. Och herregud, det här med att jag äter då mycket, både mat och godis är verkligen sant, jag har varit konstant hungrig både idag och igår trots att jag äter var tredje timme. Nej, det var fel, jag har inte varit hungrig, jag har känt mig hungrig, himla skillnad faktiskt. Det är bara för att jag är van att gå och småäta så fort jag har tråkigt. Men tänker att om jag verkligen kämpar på så kommer det bli bra till slut :) Nu måste jag dra, hej hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0