:)

Tredje dagen på praktiken avklarad och allt är fortfarande bra. Det var så här jag tänkte att det skulle vara när jag började den här utbildningen. Att det skulle vara familjär stämning och att det skulle vara roligt på "jobbet". Allt det har jag nu. Jag upprepar, att det kan göra sån himla skillnad från ställe till ställe, det är ju galet!
   När jag kommer hem om kvällarna är jag trött och gör inte så speciellt mycket, så har liksom inget mer att rapportera just nu. Ni kan ju säga till om det är nåt ni vill att jag ska skriva om ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0