Torsdag

Jag ska berätta vad jag helst av allt vill ha just nu. Ett studieuppehåll. Ja, jag vet, skolan började för 1 och en halv månad sen och jag är egentligen bara patetiskt lat, men så är det i alla fall.
    Jag skulle vilja ha tid att ordna upp den här kursen, som jag ligger efter i, innan nästa börjar, jag skulle också vilja ha tid att göra om praktiken och vara helt godkänd på den innan nästa praktikperiod börjar. Btw, så har jag fortfarande inte fått in betyget från förra praktiken i studentportalen fast jag har både sagt till muntligen och mailat kursansvariga, JAG.ORKAR.INTE. kämpa med detta mer.
    Nej, men om det inte var för att jag skulle behöva ta studieuppehåll i ett helt jävla år och att jag i så fall inte skulle gå resten av utbildningen med min klass så skulle jag lätt ansöka om det redan imorrn.
    Ååååhh, nu kom jag på att jag fortfarande inte uppdaterat mitt dumma LiU-id! :@ Orkar inte med mig själv!
Orkar inte med att jag är mother fucking (yes, I said it) bipolär eller någonting, orkar inte dagligen pendla mellan total uppgivenhet och att vara lycklig. Överdriver lite nu, men ibland känns det verkligen så och det är sjukt påfrestande. Mår nog inte så bra just nu egentligen, men är ju rätt skillad på att skjuta undan det för det mesta, så jag ska nog klara mig!
    Japp, lite all over the place randomness, men det är ni väl vana vid vid det här laget, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0