22/10

Hej bloggen!
Det är inte utan att det känns lite konstigt att sitta här igen. Så mycket (men ändå så lite) som hänt sedan sist, så vet inte riktigt vart jag ska börja. Framförallt så vet jag inte om jag faktiskt behöver ta upp allt här. Kan gå igenom det i lite ytterst snabba punkter (så mycket jag nu minns);
* Har gjort två olika tidskrävande arbeten tillsammans med min arbetsgrupp, spenderat merparten av de här dagarna i skolan mellan 8-17
* Sett filmer på Flimmer filmfestival, exempelvis Strul, där björn Skifs också var på besök. Var typ två meter ifrån honom när han kom in och dog av starstruck-het (lol!)
* Vart på möte på min VFU för att förbereda inför nästa VFU-period eftersom jag naturligtvis inte blev godkänd nu heller
' Pendlat enormt i tankarna, allt mellan att vara 100% säker på att jag vill sluta på förskollärarprogrammet och börja läsa Statistik och Dataanalys som jag helt plötsligt fått för mig låter kul, till att vilja rycka upp mig och fortsätta kämpa. Allt som allt känner jag mig kluven och tycker att livet är ganska jobbigt just nu
* Varit på läger och suttit uppe och spelat en omgång skipbo och 7 omgångar Uno och skrattat som en tok hela tiden. Haft enormt roligt en hel helg,
* Fangirlat över att Loreen gillade mitt grattis-på-födelsedagen-inlägg till henne på FB xD
* Roadtripat till Linköping med min grupp för att gå på Fenomenmagasinet. Fått totalpanik och sprungit ut ur rummet när han som höll i det hela skulle ta ut en ormjävel ur sin bur (var dock inte ensam om det).
* Fyllt Volvon med 7 pers efter en kommunikationsmiss som gjorde att pappa, mamma och jag kom till Skavsta för att hämta hem Johanna och Gerry samt deras två kompisar. Lösningen blev 4 pers i baksätet och stackars Natta i backluckan xD (jag erbjöd mig att sitta där men aja). Tur att den är stor!

Ja, det var lite av det som har hänt sedan jag skrev här sist. Nu måste jag kissa och sen ska jag åka till kören, så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0