Tjoo..

Fullt upp, dagarna rullar förbi i rasande fart, but I like it! ;) Köpt biljetter till två skojiga event denna veckan, nämligen Lucia Movie Night och Eurovision Song Contest. Yes, man.
   Lucia Movie Night var stört roligt förra året och nu blir det alltså ännu en sömnlös natt före lucia. Men i år har jag i alla fall inget i skolan dagen efter så hinner få lite sömn innan det blir luciatåg med kören på lunchen. Jag, Johanna och Camilla var de första som köpte biljetter så vi kunde haffa våra platser i mitten högst upp precis som förra året, hihi.
   Och så Eurovision då. Jag vet inte riktigt vad som hände, men efter en intensiv övertalningskampanj fick jag med mig mina tre finaste på denna galna idé att bege oss till Danmark och se Sveriges semifinal live. Inget genrep denna gång alltså ;) Köade två timmar på biljettsidan innan det äntligen blev min tur. Samtidigt sprang jag omkring och julpyntade med barnen och personalen på praktiken, haha! 10.000 personer köade samtidigt och biljetterna till finalen tog väl slut på mindre än en halvtimme tror jag xD Eurovisionfans är sannerligen inte att leka med!
   Ska vi orka prata om praktiken också eller? Jo, vi tar det med. Alltså, första veckan har varit både bra och dålig om man ser till mina insatser. Eftersom jag har haft så mycket annat för mig den här veckan så har jag inte hunnit lanera så mycket som jag borde, och det är ju självklart inte bra, men jag vet inte, jag tror att jag kommer kunna fixa det till nästa vecka. Skulle inte förvåna mig om jag inte blir godänd, det är jag ju liksom van vid, men jag har inte förlorat hoppet ännu i alla fall, så vi kör på helt enkelt! Allt löser sig. På ett eller annat sätt. Det känns faktiskt så just nu, så jag oroar mig inte så mycket för någonting alls just nu, haha. Vadan denna positiva attityd, kanske ni undrar? Det kan jag faktiskt inte riktigt svara på, tröttnade väl på att vara bitter eller nåt, vad vet jag? :P


Kommentarer
SOFIEEEE

Jag älskar att läsa din blogg! Jag blir pepp av den! :)<3

Svar: Yay! :D Tack fie <3 och jag älskar när jag har fått nya kommentarer, då blir jag pepp på att skriva mer ;)
Karolin

2013-12-02 @ 08:58:26
Olle

EUROVISION - HERE WE COOOMEE *tjooohoooo*

Svar: Indeed we do! :D bloody awesome! :'D
Karolin

2013-12-02 @ 20:01:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0