Nu...

Nu, mina vänner har jag gett efter. Jag har satt på mig vinterjackan och jag välkomnar julen. Det är totalt emot mina principer att välkomna julen innan december/första advent. Men. Jag viker mig. Julen VÄLKOMMEN! :D Jag behöver fan lite mysig jul nu. Framförallt behöver jag JULLOV. Det dröjer ju dock ett tag till, men vad sjutton, har ju precis bestämt mig för att tillåta julen att ta över, så jag kommer ju behöva lite tid på mig att vänja in mig, kan jag känna.
   Just nu är jag i full gång med min (Webb)TV-måndag och nu är reklamen slut, så see you! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0