Halluu

Tja tja, Kazoo in da house! ;)
   Idag har vi taggat gärnet inför faddersittningen med Harry Potter-tema på fredag! Fy tusan vad jag längtar! :D Vi slutar tidigt den dagen och sen är tanken att vi ska ladda upp hemma hos mig och det kommer bli så sjukt awesome!
   Imorrn så ska också jag och fisarna på Hunger Games Night på bio, det kommer också bli helt sjukt awesome! :D
   I lördags var vi iväg på överraskningsfest för min moster som fyllde 60. Det var väldigt trevligt och hon blev så överraskad och så glad! För att fortsätta temat så är min moster också helt awesome! ;) 
   Ok, känner att det spårar ur lite här men jag inte lust att skriva egentligen så därför blev det att jag bara pressar ur mig trams, haha. Meneee, vi hörs då?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0