:D

Helvete, vad mitt ego har åkt upp i taket idag! xD Skrev ett tweet som blev citerad i en artikel på aftonbladet.se, gjorde en översättning av Loreens intervju i von Svenssons kläder och la upp på tumblr, den har blivit rebloggad och likead flera gånger om och en av de skrev "lovely Karolin has translated this clip for you guys" och ja... Känner mig jäkligt cool och jäkligt bra just nu xD Typ kändis ju, höhö ^^ Sitter med världens största leende och bara njuter av hur bäst jag är (Y)
Faan, vad störda grejer som gör mig lycklig! Well, I'm enjoying it.
(Jag tänker att eftersom jag så ofta bjuder in er i mitt huvud när jag rackar ner på mig själv så kan ni hantera ett inlägg där jag är knäpp och skrytig! ;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0