Bambam, bambambam, bambam, bam

Hello m'dears! Missed me? ;)
Nej, men i vilket fall som helst så är jag här för att berätta att jag överlevde fredagens strapatser! Helvete vad skoj vi hade :D Dagen bestod av förberedelser; pysslande, sminkande, omklädning, osv, på skolan för att sedan dra vidare till Trappan för kvällens Harry Potter-sittning. Kvällen var fenomenalt bra, orkar väl inte riktigt gå in på detaljer, men det var skratt, tjo och tjim, lite skrikande, shots, dans, dialektdiskussioner och spex.
   Sen när folk drog hem och det började dö ut lite drog vi vidare mot en pizzeria som jag faktiskt aldrig ätit på innan (det gjorde jag iof inte nu hellet :P) och där slog fredagströttheten till och var man (kvinna) drog hem till sig efter en lyckad kväll!
   Jag var då som sagt utklädd till Hagrid och släpade runt på ett rosa paraply och en gosedjurshäst med hemmagjorda vingar hela kvällen, haha :)
   Idag har jag konstaterat att det är så galet skönt o ligga i sängen xD kunde man inte typ få ha det som jobb eller nåt? :D 
   Aja, puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0