All that was there... och så vidare

Har känt i några dagar nu att det var dags för mig att ta en återföreningsdate med min skiva "White Flag" med Dido. Sen nu för ett tag sedan hörde jag en ackordslinga på TV:n som påminde om hennes låtar så då kände jag att det var ett tecken och satte på skivan (på Spotify då, men ändå). Och hell, den skivan är så mysig. Så mycket höstdepp, men på ett mysigt sätt. För ja, ibland tycker jag helt seriöst att det kan vara lite mysigt att sitta och höstdeppa lite. Förutsatt att det inte drar iväg allt för mycket såklart. Men lite lagom dysterhet liksom. Störd? Bara lite ;)
   Tänk så många musikbesattheter jag haft/har i mitt liv. Sådana där album som man haft på repeat för jämnan under långa perioder och som man sen kommer tillbaka till igen efter ett tag och får känna alla de där välbekanta känslorna som just den skivan väcker. Så fint är det!
   Kollade på Loreens finalshow från Malmö och kom plötsligt att tänka på den otroligt bisarra situationen när Elspeth i bond hånade L's kläder på Twitter under framträdandet. Fatta så kul när ens ena idol hånas av ens andra, haha x)
   Just det, glömde ju faktiskt helt bort att berätta vem jag ska klä ut mig till på fredag. HAGRID! :D Camilla kom på hela outfiten och allt på mindre än en minut och jag var såld direkt. Så idag har jag köpt ett rosa paraply på Åhléns. Och på samma gång skänkt EN HEL KRONA till Filippinerna. Gud, vilken god människa jag är!
PÖSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0