15/11

Aw man, det pågår så himla mycket weirdness i mitt liv just nu! Och då menar jag alltså inte mitt "riktiga" liv, utan mitt Internet-liv x) Let's start from the top, shall we?
   First off, en random holländsk dude som skickar meddelande till mig på fb helt out of the blue för att han tycker att jag ska gå med i en grupp för Eurovision-fans, vilket jag också gjorde, sen så började vi liksom chatta lite, tills han skulle gå och göra mat, men det var trevligt i alla fall.
   Vad är det mer nu då... Jo, jag twittrade om valet av programledare för Melodifestivalen nästa år och blir citerad av fudging Aftonbladet, vad sjutton hände där liksom? Det måste ju ha funnits tusen andra betydligt mer intressanta tweets de kunde valt ut. Ah well, sjukt konstig känsla att bara sitta och slöläsa artiklar och helt plötsligt se sitt eget namn mitt i allt.
   Nästa grej - som mest är rolig, men i alla fall. Lägger upp min första (publika) video på YouTube och har snart fått 200 views på två dygn. Förvånad över hur kul det känns, har också fått massa fina kommentarer och så vidare, så det värmer mitt kalla hjärta (obs skämt xD).
   Moving on, igår fick jag en vänförfrågan på fb från en annan random dude som jag inte har haft någon kontakt med överhuvudtaget i något sammanhang. Kollade hans profil och han hade lagt upp en video från Lorps konsert på Grönan, så antar att han la till mig för att vi båda gillar L eller nåt, but I don't know. Dolde förfrågan, för vill inte lägga till folk jag inte känner, men ville samtidigt inte dissa honom helt och hållet, liksom, för det kändes så taskigt xD
   Och slutligen, imorse när jag var inne på fb hade jag återigen fått ett meddelande från en random (svensk denna gång) dude som undrat om det var jag som hade "messat honom på zoosk" och att min profilbild var "tokfrän". vänlig som jag är så svarade jag tillbaka att "nej, det var inte jag men tack" eller något liknande. Så svarar han tillbaka följande:
"Okej. Men trevligt att lära känna nya personer:) Vsg självklart en underbart vaker ros som blir vakrare o vakrare varje sekund måste. Veta det:) Sms:a 07''''''''' Puss och kram"
   Och jag känner bara återigen, what the fuck just happened? Amen liksom, seriöst, är detta på riktigt??? Nog för att jag också tycker att det är kul att lära känna nya männsikor på Internet, but this just feels weird x) No way att jag tänker smsa nån random som jag inte känner. Där får jag nog ändå dra gränsen och vara en dissare ^^
  Ok, det var allt för mig. Idag ska jag på massage <3 Vad händer i era liv? ;)
Just det! I have a little request for you guys; please, please, please gå in och likea @loreenofficial's senaste insta-bild! Blir glad då ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0