Torsdag

Alltså seriöst, mitt hår är skitfult och jag vet om det, kan folk då sluta säga "nej, men det är fint, du behöver bara vänja dig" när jag ser på dem att de ljuger? Mitt hår är enligt mig min största "tillgång" och jag tycker alltid om det, men om jag då någon gång säger att jag inte tycker att det är fint så menar jag det, jag fiskar inte efter komplimanger (det gör jag för övrigt aldrig :S) och det är fritt fram att hålla med mig om man tycker så, oärliga komplimanger av artighet klarar jag mig utan. Jag är en stor flicka, jag kan ta ärlighet. Så nu vet ni det.
Just nu är jag alltså lite lätt frustrerad, vilket väl till största delen beror på separationsångest, idag var sista gången jag träffade min fina grupp Q innan sommarlovet och det känns inget vidare alls faktiskt. I början av terminen ville jag inte byta grupp eftersom jag trodde att det inte kunde bli bättre än det var med grupp A, men det visade sig att det kunde det ju visst. Kanske inte "bättre" nödvändigtvis men i vilket fall superbra och jag har haft så kul i skolan och det är jag så tacksam för.  Nu har jag bara tentaskrivande och ännu en (jävla) praktikvecka att se fram emot innan jag äntligen får sommarlov. Usch, när ska jag få tillbaka en mer positiv syn på livet undrar jag? -.-
Ok, jag kan räkna upp några saker som gör mig glad idag: 1. Vi hade redovisning av våra performances idag och det gick jättebra, alla hade gjort det jättebra, man fick både skratta och gråta (nästan iaf) så well done groups Q-T!   2. Skrev en vänlig kommentar till några fellow Loreen-galningar på Instagram och fick massor med "Internet-kärlek" (fånigt uttryck, men passade in här) tillbaka och det gjorde mig jätteglad, just för att jag beundrar dessa tjejer lite för att de är så dedicerade, hihi (Guuud vad fånig jag är, jag dör xD Inte lätt att inse att jag ska föreställa en mogen 21-åring när jag beter sig som om jag vore 12 hela tiden, jag är ta mig fan inte ett dugg bättre än alla töntiga beliebers ^^) 3. Åt glass på Solsidan med tjejerna i gruppen innan vi åkte hem idag. Gott och mysigt :)
Så, nu har jag fått magknip så ska lyssna på lite musik och vila mig lite. Buh, as in buh-bye!


Kommentarer
Olle

PUBLICERA EN BILD SÅ MAN KAN GE EN ÄRLIG KOMMENTAR RÅ!!!

Svar: Ehm, noo, I don't do egopix ^^
Karolin

2013-05-30 @ 20:57:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0