Sunny side up

Idag var det då tillbaka till skolan som gällde. Kändes till en början väldigt jobbigt att höra alla prata om hur bra de har haft det på praktiken och alla fina ord och presenter de fått och så vidare, men till slut så blev jag glad igen när vi i grupp Q övade på vårt performance och hade jättekul som vanligt, då kändes allt jättebra, dagen avslutades dessutom med mat på taco.. vad det nu hette, i stan, brevid burger king var det iaf x) och sedan shopping med Anna och Carro vilket slutade i en klänning till Camillas student och tre söta armband som kostade 10 kr. Klänningen är jag inte riktigt säker på än, den är väldigt fin och så men tycker att mina höfter ser helt enorma ut i den, men vet inte om det bara är inbillning och/eller så de ser ut = bara att vänja sig ^^
   Tror jag gärna underskattar vikten av umgänge med vänner och shopping i tider när livet inte riktigt går som det ska, haha xD Kanske ska bli shopoholic istället för matvrak? Maybe, baby... Det bästa med den där klänningen var förresten att det stod 149 kr på prislappen men tjejen i kassan tog bara 99 spänn för den, hehe. Om jag sa något? Nej, självklart inte, vem tror ni att jag är? ;)
   Nu ska jag göra lite nytta, tänkte jag, så vi ses väl senare kanske!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0