Home again

Hej sötisar! Nu är jag hemma igen och allt har varit helt fantastiskt! Hade tänkt skriva om det innan finalen är på riktigt ikväll, men eftersom jag tänkt lägga upp bilder och/eller videoblogga och så så hinner jag inte med det innan... Men jag lovar att ni ska få höra allt om mitt dygn i Malmö så fort det bara är möjligt ;) Om ni nu vill det, det kanske ni inte ens vill x) Inte för att det spelar någon roll, det här är ju trots allt min blogg och jag vill berätta om det! :D Lite nyfikna tror jag allt att ni är ändå, am I right? ;)


Kommentarer
Sofie

Jag är!!!!

2013-05-19 @ 13:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0