Funka inte då...

Jag följer en hel massa bloggar som ni kanske vet och jag använder hemsidan bloglovin för att göra detta, den samlar då alla nya inlägg på ett och samma ställe, superpraktiskt. Nu så har det bara kommit enstaka inlägg från en blogg de senaste dagarna. Först tänkte jag inte så mycket på det, men sen tyckte jag att det verkade lite konstigt att ingen skrivit ett endaste inlägg på typ 5 dagar, så då har jag gått in på alla bloggar på vanligt sätt, och visst hade dom det? Var nog minst tio inlägg sammanlagt som inte dykt upp på bloglovin. Irriterande när saker inte funkar som de ska! Tack för mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0