Dagens dilemma

Dagens dilemma; ska jag lyssna på Loreens nya singel nu eller ska jag vänta till på fredag när jag får se och höra den live? (Har egentligen betydligt större (och mer äkta) dilemman att ta tag i men pallar verkligen inte med det, så håller fast vid det som funkar oavsett beslut, hehe).
Mår lite bättre idag, men det är fortfarande tungt, det så kallade livet. Så länge jag är någorlunda distraherad går det bra, men när jag är sysslolös och tankarna får fritt spelrum, ojojoj... Typ ligga vaken till 2 när man ska upp 5.30 och lite såna grejer :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0