27 maj 2

Åh, vad kreativ jag är med titlar på mina inlägg just nu, hehe. I torsdags så fick ju jag för mig att jag skulle bli magsjuk där ett tag, det blev jag naturligtvis inte, men däremot fick jag en förkylning och just nu har jag så djävulskt ont i halsen, usch! Sist jag hade så här ont var när jag tappade rösten i omgångar någon gång runt jul i tvåan eller trean. Jag minns att det var just när rösten "försvann" som det gjorde minst ont, så nu hoppas jag lite på att det ska hända, haha xD Dessutom tycker jag det är sjukt roligt och få så där hes och konstig röst, så det skulle allt liva upp tillvaron lite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0