22 maj

Idag har varit en bra dag, minus huvudvärk och någon konstig yrsel jag har haft sedan imorse. Fattar inte vad det är för något...
Jag hade också en aktivitet med några barn på praktiken och det var första dagen som min handledare var med och tittade och tro det eller ej, jag fick enbart positiv kritik! Tänka sig, det kunde man ju inte tro. Vågar inte riktigt hoppas på att bli godkänd än, men det känns som en liten vinst i alla fall.
Nu är jag trött och ska nog strunta i lek och grillkvällen för blivande faddrar som jag skulle ha gått på idag. Sitter väldigt bra här i soffan. Usch, kommer bli så lat den dagen jag börjar jobba, alltså. Inte för att jag inte är det nu också, men efter en dag på praktiken vill man verkligen bara hem och sova och alla tankar på att gå och träna, plugga, städa eller vad det nu kan vara man behöver göra åker ut ur huvudet på två röda så fort man sätter foten utanför förskolans dörr
Kom på idag att min östgötska förstärks huuur mycket som helst på praktiken. Antar att det är för att de andra i personalen pratar så, och så tar väl jag över, men fy vad fult det låter ^^ Aja, det var väl allt vi ses sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0