1/5

Är det nåt jag hatar med att jag var tvungen att ta bort facebook-appen från mobilen så är det att det var så himla smidigt att få aviseringar när folk skrev till en eller svarade på nåt man skrivit... Saknar det! Det var nåt mer jag skulle skriva som jag hatade men det föll ur mitt minne... Jo, att jag inte kan ha candy crush på mobilen, så jag måste sitta vid datorn och spela jämt. Tror inte det var det jag skulle skriva från början men ändå ;)
   Har läst ut andra boken i torka aldrig tårar-serien nu. Usch, sorgligt :/ Nej, jag börjar tappa humöret lite, vet inte varför. Väntar på att få spela sims men pappa har köpt en ny back up-disk som han inte förstår sig på, så det tar visst evigheter för honom att bli klar, hehe. Nu tror jag att jag har fått mer liv, så vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0