Ynk!

Min näsa rinner, rinner och rinner och jag känner mig såå ynklig, haha.
   Har plockat ihop värsta awesome playlisten på spotify med massa musik jag gillar. Blev mycket mello och eurovision konstigt nog, just nu What about my dreams från Eurovision 2010 eller 2011 typ, kommer inte ihåg. Men kommer på mer och mer olika låtar jag vill ha så lite mer variation kommer det bli. Låttips mottages tacksamt! :) Enda tråkiga nu är att  jag bara har typ en halvtimme kvar på denna månads 10 timmar. Haha, vad är det idag, typ den 11e? Är det kanske värt pengarna att skaffa Premium? Just nu känns det nästan så faktiskt. Får se när tiden går ut hur jag gör. Alltid nice att kunna lyssna på musik utan reklamavbrott eller skivbyten sen när det blir dags att skriva hemtenta igen... Aja, vi får se som sagt.


Kommentarer
Olle

de spela what about my dreams på gayklubben ja va på i helgen... ;)

Svar: Hihi yay :D
Karolin

2013-03-12 @ 22:54:44
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0