Uäk!

Hemkommen efter en tuff morgon/förmiddag med hemtenta på skolbiblioteket. Köpte med mig en kartong med fyra stycken kinderägg-kopior från Marabou som kallas "påskägg" såklart. Och fy sjutton vad äckliga de var! Vilken besvikelse. Usch! Blir helt ledsen i ögat, haha ;) Det är liksom som ett chokladskal runt och så var det som någon slags mjölk-kräm inuti, som lustigt nog var det "godaste" på den vidriga skapelse. Jag tycker ju inte ens om mjölk liksom. Jaja, så kan det väl gå kanske. Nu ska jag spela sims ett tag och sen ska jag fortsätta skrivandet. Tack och adjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0