Torsdag

Igår när jag kom hem från friskis vart det låst och jag hade ingen nyckel plus att min mobil hade dött = riktigt epic fail x) Sedan kom jag på att Camilla var i kyrkan på ungdomsgrupp så då gick jag dit ner för att få nyckel av henne, som jag sedan hängde in i nyckelskåpet.
Imorse när jag skulle gå hemifrån (sist av alla) såg jag att hennes nyckel fortfarande hängde där inne. Jag slutar sent idag och ska direkt till juniorerna från skolan. Vem kommer få skäll när Camilla inte kommer in sen? That's right, me! Aja, what to do, what to do? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0