Tillbakablickar

Hade tänkt blicka tillbaka lite och se vad jag skrev på denna dag (18 mars) tidigare år i bloggen!
Dock visar det sig att mars är en månad då Karro inte bloggar, haha.
2008 hade bara ett mars-inlägg, den 20e, vilket innehöll ranting om rökning, High School Musical och den så kallade "häxan" som senare blev en klasskamrat.
2009 däremot hade två inlägg varav det ena faktiskt var skrivet just 18e. Denna dag år 2009 hade jag studiedag och tyckte att det var väldigt skönt att slippa ifrån (jag citerar) "idiotklassen" och ville gärna få vara hemma jämt. Ehm, ja, det har jag ju provat på nu och det rekommenderas inte i längden, haha. Jag skriver även att jag har läst massa bloggar som alla innehållit bilder mat vilket gjorde att jag var sugen på lunch redan vid 10.40, haha. Skulle säga att den dagen var rätt lik den här faktiskt, intressant.
Moving on to 2010, inga inlägg i mars.
Mars 2011 innehöll en mängd funderingar på livet, sommarjobb och en bön om att slippa bli förkyld (som om jag inte minns helt fel faktiskt lyckades!).
Inga inlägg i mars 2012 heller. Vill minnas att det inte var en bra månad för mig så det kanske var lika bra.
   Imorse städade jag mitt rum (2009 vek jag tvätt) och lyssnade på bond och Loreen (2009 lyssnade jag på Ringaren i Notre Dame) och snart ska jag åka till stan en sväng och ikväll blir det att gå till stallet för en clinic (typ en föreläsning till häst) eftersom det är teorivecka denna vecka, vilket innebär ingen ridlektion på fredag. Tråkigt eftersom jag kände mig för förkyld för att gå dit sist. Aja, så är det ibland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0