Söndag

Buhu, lider av nostalgi-abstinens. Spelade klart Mysteriet på Greveholm imorse, vilket bidrog till tomhetskänslan, vad ska jag göra nu liksom, haha. Och så saknar jag Rederiet-avsnitten på YouTube nåt fruktansvärt, var liksom mitt i ett avsnitt när de togs bort :( De lär komma tillbaka igen någon gång i framtiden, men ändå. En typiskt tråkig söndag. Inget puls bas-pass med Tora heller, vilket Iof min förkylda kropp väl kanske är tacksam för men jag såg fram emot det! Ja, det är lite väl mycket negativ energi här just nu så ska råda bot på det med lite musik och Pet Link, haha, vi ses kanske imorrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0