*shivers*

Jag har hittat min vinnare! Haha, hade verkligen ingen koll när jag skrev utvärderingen på Ralf Gyllenhammar. Hade inget minne av låten just då eftersom jag lyssnade på annat så jag bara skrev nåt ^^ I vilket fall, lyssnar på lite melodifestival-låtar på Spotify nu och jäklar i mig, fick rysningar av denna låt (Ralf Gyllenhammar om ni missade det, haha). Så nu har jag äntlgien nån att heja på, hihi. Weirdo-grej, by the way, studioversionen av Cookies N Beans var sämre än live. Udda. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0