Lördag

Nu har jag tittat ikapp Top Model Sverige. Riktigt jävla pinsamt att dessa tjejer inte verkar ha en aning om någonting. Hallå, man måste ha spenderat sitt liv på en öde ö för att inte veta vem Madonna är?? Dock tror jag det var fake, faktiskt. Det är väl klart att man ska framställa modell-wannabes som dumma i huvudet, right? Jag är absolut inget fan av "nutidens" Madonna, jag tycker att det är extremt pinsamt att försöka vara en sexig 25-åring när man är 55 och tycker inte att den musik hon gör idag är mycket att hänga i julgranen, men jag älskar "Frozen" till exempel  och jag förstår att hon är en stor artist och att hon gjorde bra musik förr, haha.
   Idag blir det final i melodifestivalen och kvällens höjdpunkt lär ju bli Loreens perfromance, hihi. Men jag tror på dig, Ralf, även om jag vet att Ulrik kommer vinna. Men eftersom vi i vilket fall redan är i final i Eurovision så känns det inte så jätteviktigt vad vi skickar eftersom vi i vilket fall som helst är försäkrade mot att uppleva ett inte-ens-ta-sig-till-final-fiasko, vilket alltid är skönt. Alrighty, det var dagens ramble, see you dudes!


Kommentarer
Olle

helt otroligt dåligt att hon som liknade madonna mest på sin bild INTE fick bästa bild bara för att hon liknade henne mest!? va inte det hela poängen med photoshootet??? så konstigt... Jaså, jag var ganska säker på att yohio eller Robin skulle vinna mello ;)

Svar: Det var ju för att de menade på att hon liknade Madonna, 55 år när hon själv är typ 17 :P
Karolin

2013-03-12 @ 13:29:31
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0