Jaha

Befinner mig fortfarande i lite utav ett chocktillstånd. Vad sjutton hände? Bestämde vi oss just för att skicka Mr Falsksång som vår representant? (Det ska erkännas att han sjöng bättre nu, men ändå) Nu är melodifestivalen över för denna gång and I feel a little empty x)
Det blir ingen bedömning denna gång, sorry. Ok, jag kan säga vilket bidrag som var absolut bäst; Euphoria naturligtvis, hehehe. Nej, men så otroligt jäkla superfint numret var alltså!
Men vi tar väl och taggar Eurovision nu då, istället, haha. Puss och kram tills nästa gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0